page_banner

nutizie

A perdita di pesu più altu nantu à Tirzepatide Links to Seven Factors

Frà e 3188 persone cun diabete di tippu 2 chì anu aderente à u so regime di tirzepatide (Mounjaro, Lilly) in quattru prucessi pivotali di l'agente, un quartu hà ottenutu almenu un tagliu di 15% da u so pesu di corpu di basa dopu à 40-42 settimane di trattamentu. è i circadori truvaru sette variabili di basa chì eranu significativamente ligati cù una incidenza più altu di stu livellu di perdita di pisu.

"Questi scuperti aiutanu à informà chì e persone cù a diabetes mellitus 2 sò più probabili di ottene una riduzzione di u pesu di u corpu più grande cù fatturi di risichi cardiometabolicu mejorati cù tirzepatide", dicenu l'autori.

METODOLOGIA:

  • L'investigatore anu realizatu un analisi post hoc di e dati raccolti da un totale di 3188 persone cun diabetes mellitus 2 chì eranu aderenti à u so regime di tirzepatide assignatu per 40-42 settimane in unu di i quattru prucessi pivotali di l'agente: SURPASS-1, SURPASS- 2, SURPASS-3, è SURPASS-4.
  • I circadori anu u scopu di identificà predittori di una riduzione di u pesu di u corpu di almenu 15% cù trattamentu di tirzepatide à qualsiasi di e trè dosi pruvati - 5 mg, 10 mg, o 15 mg - chì sò stati amministrati per iniezione sottucutanea una volta à settimana.
  • Tutti i quattru prucessi chì furnianu dati pruibiti a terapia concurrente chì prumove a perdita di pisu, è e persone incluse in l'analisi ùn anu micca ricevutu medicazione di salvezza per cuntrullà a glucemia.
  • A misura di efficacità primaria in tutti i quattru studii era a capacità di tirzepatide per migliurà u cuntrollu glucemicu (misuratu da u nivellu A1c) cumparatu cù placebo, semaglutide (Ozempic) 1 mg SC una volta à settimana, insulina degludec (Tresiba, Novo Nordisk), o insulina glargine ( Basaglar, Lilly).客户回购图1

PURTÀ SI:

 

  • Trà i 3188 persone chì si sò stati aderenti à u so regimen di tirzepatide per 40-42 settimane, 792 (25%) anu avutu una riduzione di pisu di almenu 15% da a basa.
  • L'analisi multivariata di covariate di basa dimustrava chì sti sette fattori eranu significativamente ligati cù una perdita di pisu ≥15%: dosa più alta di tirzepatide, essendu femina, essendu di razza bianca o asiatica, era di età più ghjovana, sottumessu à trattamentu cù metformina, avè un megliu cuntrollu glucemicu (basatu). nantu à A1c più bassu è glucose di serum à digiunu più bassu), è avè un nivellu di colesterolu di lipoproteini micca di alta densità più bassu.
  • Durante u seguimentu, l'attitudini di almenu 15% in u pesu di u corpu di basa hè stata assuciata significativamente cù riduzioni maiori in A1c, u nivellu di glucose di serum in digiunu, a circunferenza di a cintura, a pressione di sangue, u nivellu di trigliceridi di serum, è u nivellu di serum di l'enzima alanine transaminase. .

    IN PRATICA:

    "Questi risultati ponu furnisce infurmazioni preziose à i clinichi è à e persone cun diabete di tippu 2 in quantu à a probabilità di ottene una riduzzione di pisu corpusale sostanziale cù tirzepatide, è aiutanu ancu à signalà i prubabili miglioramenti da esse vistu in una serie di parametri di risicu cardiometabolicu cù a perdita di pisu indotta da tirzepatide. ", cunclusu l'autori in u so rapportu.


Tempu di Postu: Nov-01-2023